هدایای تبلیغاتی اسکار

ساخت وبلاگ

این یک راز نیست که اکثر افراد به نوشیدن چای یا قهوه علاقه دارند. این چای و قهوه‌ها می‌توانند درون لیوان سرامیکی شما پر شوند و مردم آن را بنوشند. به هر شرکت و یا محل کاری وارد شوید، مطمئن باشید که انواع مختلف لیوان را پیدا خواهید کرد: لیوان مارک‌دار، با عکس افراد مشهور، لیوان‌هایی که حروف و جملاتی بر روی آن چاپ شده‌اند و یا لیوان تبلیغاتی با طرح لوگو و نام برند شرکت‌های مختلف.

لیوان‌ها به قدری ضروری هستند که یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی را می‌سازند. به وسیله آنها؛ تولید و کمک به گسترش نام برند شما آسان می‌شود. اما چه طور شما بیش‌ترین بازخورد را می‌توانید از لیوان سرامیکی تبلیغاتی به دست آورید و انواع مختلف آن کدامند؟ ما این راهنمای سریع را برای شما فراهم کردیم تا شما بتوانید مناسب‌ترین را پیدا کنید.

 

چرا لیوان تبلیغاتی

 

ممکن است فکر کنید که شرکت‌ها دیگر لیوان تبلیغاتی را به عنوان هدایای تبلیغاتی پخش نمی‌کنند، اما اشتباه می‌کنید. یک دلیل ساده برای محبوبیت ماندگار آنها در بازار تبلیغاتی وجود دارد: آنها به خوبی برای گسترش برند کار می‌کنند.

لیوان‌ها ساده و قابل اعتماد بوده و از آیتم‌های روزمره هستند که محصولات تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای را می‌سازند، زیرا مشتریان شما به طور روزانه از آنها استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، افراد با لیوان‌های مورد علاقه خود وابستگی‌های احساسی ایجاد می‌کنند، تا حدی که اگر لیوان آنها بشکند ناراحت می‌شوند. این به این معنی است که لیوان تبلیغاتی در واقع ارزش احساساتی بیشتری را نسبت به آنچه انتظار دارید، ارائه می‌دهد، به این معنی که افراد خیلی بیشتر از آن چه که شما فکر می‌کنید، از لیوان‌هایشان مراقبت می‌کنند. این خبر بزرگی برای شرکت‌هایی است که به دنبال گسترش نام تجاری خود هستند و دوست دارند افراد بیشتری از وجود آنها با خبر شوند.

 

شناسایی مخاطبان هدف

 

قبل از اقدام به طراحی یک لیوان تبلیغاتی مهم است که به مخاطبین هدف خود فکر کنید. یکی از مزایای این لیوان این است که استفاده از آن بسیار جهانی بوده و تقریبا همه در طول روز مقداری نوشیدنی می‌نوشند. هم چنین، سادگی آنها به این معنی است که سازگاری آن با مخاطبان مختلف آسان است، بنابراین شما می‌توانید بسته به نوع خاصی از لیوانی که استفاده می‌کنید، پیام خود را برای طیف گسترده‌ای از افراد ارسال کنید.

 

به طور کلی، سه مخاطب ممکن است برای لیوان تبلیغاتی شرکت شما وجود داشته باشد، کارمندان شرکت شما، مشتریان جدید و یا مشتریان موجود. برای کدام یک از این سه گروه قرار است شما این هدایای تبلیغاتی را ارائه دهید، بر نوع لیوانی که انتخاب می‌کنید و این که چطور می‌خواهید آن را طراحی کنید، تاثیر می‌گذارد.

برای کارمندان، یک لیوان نسبتا ساده با نام و آرم شرکت ممکن است کافی باشد. در حالی که اگر به دنبال جذب مشتریان جدید هستید، چیزی کمی منحصر به فرد باید انتخاب کنید، چیزی که مشتری شما در جای دیگری پیدا نمی‌کند و این لیوان تبلیغاتی آنها را در مورد شرکت شما کنجکاو خواهد کرد.

برای مثال، طرحی که بر روی آن چاپ می‌شود به شرکت شما اجازه می‌دهد تا یک هدیه مهم و جذاب را طراحی کند که مشتریان شما به احتمال زیاد از آن تقدیر می‌کنند، اما از همه مهم‌تر، باعث خواهد شد از آن برای مصارف روزانه استفاده کنند و نام برند شما بارها دیده شود.

 

شما چه نوع شرکتی هستید؟

چیز دیگری که باید در مورد آن فکر کنید این است که شما چه نوع شرکتی هستید و چگونه لیوان می‌تواند نوع محصولات و خدماتی که شما ارائه می‌دهید را منعکس کند. در حالی که استفاده از لیوان تبلیغاتی استاندارد در همه جا مهم است، راه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید آن را تغییر دهید. انتخاب طرح‌های شیک که توجه به فردیت شرکت خود را به عنوان یک برند مورد توجه قرار می‌دهند یکی از این راه‌ها است.

 

به عنوان مثال، اگر یک کسب‌وکار پویا، مانند یک شرکت پوشاک ورزشی و یا شرکت مسافرتی هستید، ممکن است بخواهید چیزی را به مشتریان خود عرضه کنید که منعکس‌کننده پویایی شرکت است مانند لیوان‌های مسافرتی چاپی که می‌تواند در هنگام رفتن به سفر و یا در اماکن ورزشی مورد استفاده قرار گیرد.

به همان اندازه، اگر شما یک شرکت فن‌آوری جدید هستید و یا یک شرکت در زمینه تکنولوژی که با مشارکت کارکنان و ایده‌های جدید هیجان‌انگیز ساخته شده است، ممکن است در مورد استفاده از یک لیوان سرامیکی فکر کنید، که یک روش جدید برای بدست آوردن ایده‌های جدید و مشترک است.

 

توجه به بودجه در زمان انتخاب لیوان تبلیغاتی

بدیهی است که شرکت‌های مختلف منابع مالی بسیار متفاوتی دارند. اما داشتن یک بودجه متوسط نمی‌تواند مانع از بازاریابی به وسیله لیوان تبلیغاتی شود. برخی از بهترین مدل‌های ما نیز بسیار ارزان قیمت‌گذاری می‌شوند، به این معنی که اگر شما یک کسب‌وکار کوچک و یا دارای یک بودجه محدود هستید، باز هم می‌توانید از لیوان‌های تبلیغاتی استفاده کنید.

اگر کمی پول بیشتری برای هزینه کردن در کمپین بازاریابی خود دارید، ممکن است بخواهید که انواع لوکس‌تر لیوان‌ها را در نظر بگیرید، که طیف وسیعی از طرح‌ها و رنگ‌ها را شامل می‌شوند و می‌توانند رساندن پیام شرکت شما را به حداکثر برسانند.

لیوان‌های تبلیغاتی یکی از ساده‌ترین و موثرترین اقلام تبلیغاتی هستند. آنها یک روش ثابت برای رساندن پیام شما ارائه می‌کنند و مشتریان جدید را جذب کرده و پروژه‌های موجود را نگه می‌دارند. دقت کنید که جنبه‌های مختلف برنامه‌های تبلیغاتی خود را چک کنید.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 183 تاريخ : يکشنبه 30 تير 1398 ساعت: 14:45

زمانی که شرکت‌ها برای انتخاب اقلام مورد نیاز برای کمپین بازاریابی خود تصمیم می‌گیرند، هدایای تبلیغاتی شرکت اسکار می‌تواند به کمک آنها بیاید. این ممکن است به خاطر این واقعیت باشد که این محصولات تبلیغاتی که از شرکت اسکار انتخاب می‌کنند، به افرادی که بیش‌ترین اهمیت را به کسب‌وکار خود می‌دهند، امکان رسیدن به اهداف بازاریابی را میسر خواهند کرد. محصولات تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که می‌توانند در ادارات و شرکت‌ها، در خانه و یا خودروی افراد هدف مورد استفاده قرار گیرند.

ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از رایج‌ترین محصولات تبلیغاتی انتخاب شده برای اهداف بازاریابی شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ محسوب می‌شوند و این به چند دلیل است.

برای یک شرکت، این ساعت‌های دیواری تبلیغاتی ، ارزان قیمت هستند و لازم نیست کسب‌وکارها بودجه زیادی را برای بازاریابی خود خرج کنند و این محصولات تبلیغاتی بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند.

شما می‌توانید به راحتی انواع مختلفی از ساعت‌های ارزان قیمت را برای ارائه به افراد مختلف انتخاب کنید. دلیل انتخاب مدل‌های مختلف این است که تعداد سبک‌های مختلف امکان ارائه این محصولات، به افراد و مکان‌های متفاوت را خواهد داد. با انتخاب محصولات تبلیغاتی متنوع، شما طیف وسیعی از انتخاب‌هایی را دارید که می‌توانند افراد مختلف را با شرکت شما آشنا کنند.

 

انواع مختلف ساعت که می‌توانید به عنوان محصولات تبلیغاتی ارائه دهید

 

انواع مختلفی از ساعت‌های تبلیغاتی وجود دارند که شما می‌توانید برای هدیه دادن به مشتریان خود انتخاب کنید و اینها شامل ساعت‌های رومیزی و ساعت‌های دیواری بوده و این اقلام در انواع اندازه‌ها، شکل‌ها، رنگ‌ها و کارکردها موجود هستند.

 

ساعت رومیزی

 

این ساعت‌ها از جمله آن دسته از محصولات تبلیغاتی هستند که می‌توانید به راحتی برای فعالیت‌های بازاریابی خود از آنها استفاده کنید. ساعت‌های تبلیغاتی که می‌توانید روی میز بگذارید، می‌توانند با یا بدون زنگ باشند و هم چنین این محصولات در اشکال مختلفی ارائه می‌شوند.

برخی اهداف دوگانه دارند، برخی از آنها سه کاربرد دارند و برخی دیگر بسیار تزیینی هستند. بسیاری از ساعت‌های رومیزی را می توان به عنوان وزنه کاغذ نیز مورد استفاده قرار داد، زیرا این محصولات برای این کار طراحی شده‌اند. همچنین انواع ساعت‌های رومیزی دیگری هم وجود دارند که عملکرد اضافی دارند و دارای نگهدارنده خودکار، قاب تصویر یا جای چسب هستند.

 

ساعت دیواری

 

این ساعت‌ها می‌توانند در اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و ارائه شوند. اگر چه این ساعت‌ها به اندازه ساعت‌های رومیزی متنوع نیستند، اما هنوز هم محصولات تبلیغاتی خوبی هستند که شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف برای استفاده در کمپین‌های بازاریابی خود از آنها استفاده می‌کنند. این ساعت‌ها در زمانی ایده‌آل هستند که شما نیاز دارید تا نام برند، لوگو و یا شعار تبلیغاتی شرکت را افراد زیادی ببینند.

از آنجا که بسیاری از مردم به طور مرتب به این ساعت‌ها نگاه می‌کنند تا زمان را بررسی کنند، این اقلام محصولات تبلیغاتی خوبی هستند که برای بازاریابی استفاده می‌شوند. اینها می‌توانند در ادارات، مدارس، ساختمان‌های عمومی و در خانه توسط کسانی که آنها را از شما می‌گیرند، استفاده شوند.

ساعت دیواری فضای کافی برای قرار دادن نام برند و شعار شرکت بر روی صفحه خود را دارد. با استفاده از این ساعت‌ها می‌توانید به مدت طولانی شرکت خود را تبلیغ کنید.

همیشه از محصولات باکیفیت برای تبلیغات استفاده کنید تا بتوانند به مدت طولانی وجود شرکت شما را به اطلاع مردم برسانند. از طرف دیگر استفاده از محصولات تبلیغاتی بی‌کیفیت باعث خواهد شد نام برند شما تحت تاثیر این اقلام بی‌کیفیت قرار بگیرد. هر قدر از محصولات باکیفیت‌تری استفاده کنید نظر مثبت افراد به برند شما بیشتر شده و این اقلام با کارکرد طولانی خود افراد بیشتری را با برند شما آشنا خواهند کرد.

در صورتی که نام برند نشان‌دهنده خدمات و یا محصولات شما نیست، همیشه زمینه فعالیت شرکت خود را بر روی محصولات تبلیغاتی عنوان کنید تا افراد در همان نگاه اول به طور کامل با کسب‌وکار شما آشنا شوند.  

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 187 تاريخ : يکشنبه 23 تير 1398 ساعت: 15:32

فلش مموری یک تکنولوژی در حال تحول بوده که امروزه در سطح گسترده‌ای به زندگی ما راه یافته است. از فناوری‌های USB سازگار با رایانه تا دوربین‌های دیجیتال و کنسول‌های بازی، فناوری کارت‌های حافظه فراگیر شده است. همانند بسیاری از چیزهای دیگری که مربوط به رایانه‌ها است، فلش مموری‌ها مجموعه‌ای خاص از مزایا و معایب را دارا هستند. داشتن یک ایده اساسی در خصوص این پارامترها به مصرف کننده این امکان را می‌دهد که انتخاب دقیق‌تری داشته باشد که متناسب با نیازهای آنها است.

 

فلش مموری‌ها در اشکال مختلفی تولید می‌شوند و به خاطر داشتن فضای کافی، می‌توان بر روی آنها نام و نشان تجاری و راه‌های تماس با شرکت را چاپ کرد و به عنوان فلش مموری تبلیغاتی در رویدادها و نمایشگاه‌ها توزیع کرد و یا برای قدردانی از خرید به مشتریان وفادار شرکت هدیه داد. به خاطر دوام بالایی که دارند، مدت‌ها برای مصرف کننده کار خواهند کرد و این دوام زیاد باعث خواهد شد تا نام برند نه تنها برای شخصی که این هدیه را دریافت کرده بلکه برای اطرافیان آن شخص هم تکرار شود.  

 

قابلیت حمل فلش مموری

 

جذابیت اولیه و مزیت بزرگ فلش مموری‌ها قابلیت حمل آنها است. یکی از آنها را بر روی جاکلیدی خود آویزان کنید، آن را در جیب خود قرار داده و یا دور گردن خود بیندازید. با وزنی ناچیز و سطح مقطعی کوچک، یک فلش مموری می‌تواند برای یک سبک زندگی فعال، مناسب‌تر از یک هارد دیسک خارجی، باشد. در حال حاضر، شما می‌توانید تعداد قابل توجهی از فایل‌ها و برنامه‌های کاربردی را در یک فلش مموری با حجم 2 گیگابایت قرار دهید. با افزایش فضای حافظه و کاهش اندازه فایل‌ها، مزیت قابلیت حمل این فلش مموری‌ها بیشتر آشکار خواهد شد.

 

مزایای دیگر

 

یک فلش مموری به هیچ منبع برقی نیاز ندارد و در ساختار آن به قطعه متحرکی برای کارکردن احتیاج ندارد، بنابراین خطر از دست دادن اطلاعات بسیار کم است. از آنجایی که به هیچ منبع قدرتی نیاز ندارند، قابل حمل بوده و به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های خود را از میز کار خانگی خود به اداره منتقل کرده و همچنان بدون این که فایلی را از دست دهید از آنها استفاده کنید. کارت‌های حافظه بسیار با دوام‌تر از دیگر انواع حافظه در کامپیوترها هستند.

 

اگر به طور تصادفی یک فلش مموری از دست شما به زمین بیفتد هیچ تاثیری بر فایل‌های شما نخواهد داشت. تغییر در فشار یا دما به هیچ عنوان بر روی کارت‌های حافظه شما تاثیر نمی‌گذارد. مزیت نهایی آنها این است که اطلاعات موجود بر روی یک فلش مموری را می‌توانید به راحتی پاک کنید، که خیلی سریع‌تر از کامپیوتر است. افزودن یا حذف فایل‌های موجود در فلش مموری بسیار سریع و قابل اطمینان است.

 

معایب

 

معایب اولیه کارت‌های حافظه قیمت و محدودیت بازنویسی آنها است. از آنجایی که این هنوز یک تکنولوژی نسبتا جدید است، هزینه به ازای هر مگابایت فضای ذخیره سازی بیشتر از یک هارد دیسک کامپیوتر سنتی است. همانطور که در مورد هر تکنولوژی پيشرفته ممکن است رخ دهد، قيمت در هنگام عرضه به بازار کاهش می‌یابد. نقطه ضعف دیگر تکنولوژی کارت‌های حافظه این است که دفعات محدودی می‌توانید اطلاعات را اضافه و پاک کنید.

 

این تعداد در حدود 100000 بار است که تاثیر زیادی بر میزان استفاده کاربران معمولی ندارد و البته با پیشرفت تکنولوژی این عدد بیشتر هم خواهد شد. کاربران پر کار ممکن است مجبور باشند چندین بار فلش مموری را در طی طول عمر استفاده خود تعویض کنند. در عمل، کاربران پرمشغله اغلب از آخرین مدل فلش مموری با فضای ذخیره سازی بیشتر استفاده می‌کنند، بنابراین رسیدن به حداکثر ظرفیت بازنویسی اطلاعات برای آنها جای نگرانی نیست.

می‌توانید برای مشاوره در مورد انتخاب محصولات تبلیغاتی شرکت خود با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما مناسب‌ترین و بهترین محصول را به شما پیشنهاد دهند.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 9 تير 1398 ساعت: 18:48

شرکت‌های مختلف در بازار تعداد زیادی از هدایای تبلیغاتی را عرضه می‌کند. صدها شرکت وجود دارند که می‌توانید در اطراف خود ببینید که بهترین محصول تبلیغاتی آنها ساعت دیواری تبلیغاتی است. اما چیزی که همه تجار خواستار آن هستند، زمان است.

به قول معروف زمان طلاست. در نظر گرفتن زمان در هر کاری ضروری است. شما می‌توانید در کسری از ثانیه هزاران یا میلیون‌ها پول بدست آورید.

شما نمی‌خواهید در یک جلسه کاری مهم با سرمایه گذاران اصلی خود و یا یک کسب‌وکار عمده، دیر برسید. از طرف دیگر ساعت دیواری یکی از محصولات تبلیغاتی کارآمد و مفید است که در هر جایی کاربرد دارد.

شما ممکن است در مورد انتخاب هدیه تبلیغاتی برای شرکت خود مردد باشید، اما ساعت دیواری تبلیغاتی را می‌توان برای هر کسب‌وکاری استفاده کرد. ساعت‌ها هدیه صنفی هستند که برای همه موارد و زمینه‌های شغلی عالی هستند.

آنها می‌توانند بدون توجه به سن، جنس، و وضعیت کسب‌وکار به هر فردی داده شوند. ولی البته این ساعت دیواری باید برای آنها مناسب باشد. آنها برای تبلیغ به مدت طولانی عالی هستند. این کارهایی است که در زمان انتخاب طرح ساعت دیواری باید انجام دهید و نباید انجام دهید.

 

چه کارهایی را در زمان انتخاب ساعت دیواری تبلیغاتی باید انجام دهید

 

فهرستی از نیازهای شرکت خود تهیه کنید. در شرکت تبلیغاتی اسکار همه سبک‌های مختلف ساعت دیواری را می‌توانید پیدا کنید و برای کمپین بازاریابی خود از آن استفاده کنید.

مشخص کردن ترجیحات شما نیز به همان اندازه مهم است و همه انتخاب‌ها باید متناسب با بودجه شما باشند.

سعی کنید از سبک‌های هنری انتخاب کنید. شخصی کردن ساعت دیواری که به عنوان هدیه شرکت می‌خواهید از آن بهره ببرید نیز گزینه‌ای خوب است، اما شما هرگز نباید مبالغه کنید.

مشتریان شما به آسانی ساعت‌های هدیه شما را قبول خواهند کرد اگر آنها را زیبا و مناسب برای استفاده روزمره بدانند.

در زمان انتخاب ساعت دیواری سعی کنید نمونه واقعی آن را قبل از سفارش نهایی ببینید. در این حالت می‌توانید اشکالات احتمالی را قبل از صرف هزینه و انجام سفارش برطرف کنید.

رنگ‌ها در بعضی از مواقع در حالت واقعی با آن که در صفحه نمایش کامپیوتر و یا گوشی خود می‎بینید، متفاوت خواهند بود.

سعی کنید نام برند و طرح لوگوی شرکت را به طور واضح در صفحه ساعت دیواری چاپ کنید تا با اولین نگاه قابل تشخیص باشند.

در صورتی که نام برند شما زمینه فعالیت شرکت را مشخص نکند، با یک نوشته و یا تصویر فعالیت شرکت را به نمایش بگذارید.

 

چه کارهایی را در زمان انتخاب ساعت دیواری تبلیغاتی انجام ندهید

از تغییر سنت اجتناب کنید. اگر طرح قدیمی را انتخاب کنید، ممکن است خوب نباشد. سعی کنید چیزی متفاوت ارائه دهید زیرا مشتریان شما از دریافت کالایی با طرح قدیمی خوشحال نخواهند شد و از آن استفاده نخواهند کرد.

با این حال، اگر شما قصد دارید یک چیز متفاوت ارائه دهید، سعی کنید آن هدیه را به تصویر سنتی خود اضافه کنید تا جلوه‌ای زیبا داشته باشد.

از خرج کردن بیش از حد برای تحت‌تاثیر قرار دادن بیش از حد اجتناب کنید. این کار همیشه برای شرکت مفید نخواهد بود و می‌تواند برای کمپین بازاریابی شما مضر باشد.

فقط محصول مناسب را انتخاب کنید و ساعت دیواری خود را با کیفیت نشان دهید که تا در عین حال برای مشتریان مفید باشد. به یاد داشته باشید که تلفن تماس شرکت را در آن بگنجانید.

اگر آنها را می‌خواهید برای مناسبتی خاص ارائه دهید، برای آخرین لحظه صبر نکنید. برای انجام برنامه بازاریابی خود و سفارش محصول تبلیغاتی شرکت، هر چه زودتر اقدام کنید.

در این زمان، قیمت آن اقلام ممکن است در پایین‌ترین حد خود باشد و همچنین زمانی برای تغییرات و مقایسه‌ها خواهید داشت.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 163 تاريخ : يکشنبه 2 تير 1398 ساعت: 16:52

خبرنامه